The Knock-Out Forum
September 05, 2010, 03:37:57 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Home   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 [2]
  Print  
Author Topic: Super-Six i cruiservægt?  (Read 351 times)
Vanihm
K.O Members
Jr. Member
*

View Profile
« Reply #15 on: July 29, 2010, 20:41:02 PM »

Herbie Hide og B.J Flores er bare ikke gode nok, og de vil med garanti tabe alle deres kampe.
Hvis der er for at finde sidste navne, så er det vel ok, men det bliver ikke dem som levere den store overraskelse.

Vi ved ikke hvor god Flores er før han taber. Umiddelbart synes jeg ikke at han virker decideret ringe.
Kasper Jørgensen
K.O Members
Hero Member
*

View Profile WWW
« Reply #16 on: July 30, 2010, 10:06:22 AM »

Er Povetkin realistisk? Han vil godt nok ikke møde Klitschko, men vil han ned i cruiser? Og hvor mange Sauerland-boksere vil andre managers/promotors acceptere?

Povetkin er efter min mening 100% urealistisk.

trinidad
K.O Members
Hero Member
*

View Profile
« Reply #17 on: July 30, 2010, 12:15:22 PM »

Intet er udelukket, specielt ikke når vi taler ubesejret boksere.
Men at BJ Flores skulle blive top fighter, med en titel eller noget tilsvarende.
Det har jeg svært ved, tæt på umuligt at se.
Han er som sådan en udemærket fighter, der kunne fungere som gatekeeper.
Så heller ikke mere.
Han kan det meste, uden at være rigtig stærk på en del.
BJ Flores er ret svagt matchet, - jeg kan ikke forstille mig andet, end det vil se helt andrledes ud hvis modstander blev af højere niveau.

Herbie Hide ankomst og nedgang har vi set,  hans psyke er meget svag.
Får han modstand i ringen, så kommer han let i verden af problemer.

Skulle jeg lave resultat tip, så ville Huck kunne stoppe Flores og Hide, i første halvdel af kamp.

« Last Edit: July 30, 2010, 12:27:03 PM by trinidad » Logged
Jim
K.O Members
Hero Member
*

View Profile
« Reply #18 on: July 30, 2010, 12:40:34 PM »

Jeg har ikke set så meget på Povetkin. Synes han er lille og ringe.

Og hvis Povetkin er lille sværvægter, og er bange for at få klø af en Klit, er SSC en måde at få en perlerække af "nemme" kampe, til en god betaling, og komme ud som en vinder med medietække, og kalde HW-mesteren ud til den tid.

Jim Andersen, Hårlev
Kasper Jørgensen
K.O Members
Hero Member
*

View Profile WWW
« Reply #19 on: July 30, 2010, 12:44:09 PM »

Povetkins vægt har ligget stabilt mellem 220 og 230lb i 5 år nu - Man kan så (med rette) synes at han virker lidt utrænet at se på, men at tro at han i en periode på et par år skal kunne holde sig i kampform til under 200lb er i min verden utopisk.

trinidad
K.O Members
Hero Member
*

View Profile
« Reply #20 on: July 30, 2010, 13:10:12 PM »

Det kommer vel an på hvad forudsætningerne er, for at hans vægt er som den er.
Hvis man skal lytte til hans nye træner, Teddy Atlas, så har Povetkin spist forkert ernæring.

Umiddelbart ligner det ikke umulig opgave for diætist og professionel styrketræner.
At få Povetkin 9 kg ned..

Det hele kommer selvfølgelig an på hvad Povetkin vil.
Men nu har de netop sagt nej til 2 mill $ og sidste gang mener jeg beløbet var noget større til povetkin.
Så pengene er ikke alt afgørende på nuværende tidspunkt.

Jeg synes faktisk cruiservægt valget, kunne være både udviklende og udfordrende for povetkin.
Han kan måske satse på den store udskiftning i sværvægt kommende år.
Ellers er han ret langt fra titelkamp i sværvægt...

Jeg ville da hellere se povetkin møde top fighter i cruiservægt, end de der ringe journeymen han har mødt på det seneste i sværvægt.
Hvis han ikke tager kampe på højere niveau inden for kort periode, så tror jeg vi har set det bedste fra Povetkin.
« Last Edit: July 30, 2010, 16:05:33 PM by trinidad » Logged
Rasmus Hansen
K.O Members
Full Member
*

View Profile
« Reply #21 on: July 30, 2010, 20:21:24 PM »

Herbie Hide og B.J Flores er bare ikke gode nok, og de vil med garanti tabe alle deres kampe.
Hvis der er for at finde sidste navne, så er det vel ok, men det bliver ikke dem som levere den store overraskelse.

Vi ved ikke hvor god Flores er før han taber. Umiddelbart synes jeg ikke at han virker decideret ringe.
Herbie hide er KO champ
Pages: 1 [2]
  Print  

Jump to: